توافقنامه شرایط سرویس یا Term Of Service معاهده ای است ما بین خریدار سرویس و شرکت.
شرایط کلی:
  1. در این توافقنامه طرفین با عناوین خریدار و شرکت معرفی می شوند.
  2. موضوع این توافقنامه در مورد فروش سرویس های هاست و دامنه می باشد.
  3. خریدار، تعهد می نماید هاست و دامنه خریداری شده را طبق قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران استفاده نماید.
  4. چنانچه درخواستی از ضابطین قضایی در خصوص محتوا و نوع استفاد سایت و دامنه به این شرکت برسد و درخواست تعلیق و یا تعطیلی سایت و دامنه خریداری شده را داشته باشند، این شرکت حق دارد موارد درخواستی را اجرا نماید، در این خصوص خریدار حق هیچ گونه شکایتی را ندارد.
  5. شرکت کلیه اطلاعات خریدار، اعم از اطلاعات پروفایل مانند شماره تلفن، موبایل، ایمیل، آدرس و غیره را محرمانه تلقی می نماید.
  6. شرکت کلیه اطلاعات خریدار، موجود در هاست، ایمیل ها و دامنه را محرمانه تلقی می نماید.
شرایط صورتحساب و نحوه پرداخت:
  1. بهای درج شده در پیش فاکتور بدلیل تغیرات نرخ ارز به مدت ۲۴ ساعت معتبر است.
  2. چنانچه خریدار در وقت مقتضی صورتحساب سرویس هاست خود را پرداخت ننماید، بطور خودکار سرویس مربوطه متوقف و کلیه اطلاعات هاست پاک خواهد شد و خریدار حق هیچگونه شکایتی را ندارد.
  3. در خصوص تمدید دامنه، چنانچه خریدار در سررسید پرداخت، صورتحساب خود را پرداخت ننماید و دامنه منقضی شود، بدیهی است که بلافاصله پس از انقضا دامنه، وب سایت از کار خواهد افتاد و این شرکت هیچ گونه مسولیتی در خصوص ضرر و زیان وارده به خریدار را ندارد.
شرایط ثبت دامنه:
  1. مالک دامنه در زمان ثبت دامنه، انتقال دامنه، تغییر نام یا نام خانوادگی و یا تغییر آدرس ایمیل، می بایستی ایمیلی که به صورت اتوماتیک از طرف ثبت کننده دامنه (رجیسترار) ارسال می گردد را تایید نماید در غیر اینصورت دامنه معلق و آزاد اعلام خواهد شد.
  2. برای ثبت دامنه .ir خریدار موظف است عنوان حساب کاربری(هندل) nic.ir را ارایه نماید، در غیر اینصورت شرکت به نمایندگی از طرف خریدار دامنه را ثبت خواهد کرد.
  3. در زمان ثبت دامنه .ir چنانچه nic.ir تقاضای اسناد هویتی و یا اسناد شرکتی نماید، خریدار موظف به ارایه آنها به شرکت می باشد.
  4. ثبت نهایی دامنه .ir کاملا در حوزه اختیار nic.ir می باشد و این شرکت هیچگونه تعهدی در خصوص ثبت نهایی ندارد.
  5. بدلیل محدودیت های فنی خریدار راسا نمی تواند نیم سرورهای دامنه را خود تغییر دهد و می باید درخواست خود را از طریق تیکت به بطور دقیق به شرکت ارسال نماید.
شرایط کلی استفاده از میزبانی ها:
  1. خریدار موظف است کلیه اطلاعات ورودی مانند نام کاربری و رمز عبور پرتال مالی، نام کاربری و رمز عبور کنترل پنل هاست، ftp و امثال این سرویس ها را پیش خود نگه دارد و از افشای آن به غیر جلوگیری نماید، در غیر اینصورت شرکت حق قطع سرویس را بصورت یکجانبه دارد.
  2. خریدار موظف است کلیه وب سایت های خود را به آخرین آپدیت ها، مخصوصا در خصوص نرم افزارهای مدیریت محتوا مانند وردپرس و پلاگین و غیره، ارتقا دهد، در غیر اینصورت به محض مشاهده هر گونه بد افزار در وب سایت خریدار، سرویس وی تا رفع مشکل قطع خواهد شد.
  3. شرکت تلاش می نماید تا از اطلاعات هاست خریدار نسخه های پشتیبان تهیه نماید، اما خریدار موظف است خود نیز از اطلاعات هاست،دیتابیس ها و ایمیل های خود نسخه های پشتیبان تهیه نماید.
  4. بدلیل مشکلات امنیتی و احتمال عدم رعایت خریداران، ارایه سرویس ssh با محدودیت هایی برای خریدار همراه خواهد بود.
  5. خریدار بعد از دریافت اطلاعات کاربری میزبانی و استقرار سایت، خود مسولیت محتوای سایت را برعهده دارد و شرکت هیچگونه مسولیتی در قبال محتوای سایت خریدار ندارد.
شرایط استفاده از میزبانی پایتون:
  1. بدلیل محدودیت های امنیتی و فنی در اجرای دستورات پایتون خریدار باید از طریق بخش پشتیبانی ،نیاز خود را اعلام تا در زمان مقتضی دستورات پایتون اجرا شود.
  2. خریدار هرگونه تغییر در کدهای بک اند پایتون خود را باید با نهایت دقت در سایت بارگزاری نماید و از طریق تیکت تغییرات را اعلام تا بعد از صحت سنجی کدها از طریق شرکت کدها اجرای کدها اعمال شود
موارد مربوط به کنترل پنل:
  1. خریدار با قبول این شرایط کنترل پنل موجود در سرویس هاستینگ را تحویل می گیرد و نمی تواند تقاضای کنترل پنل دیگری نماید.
  2. خریدار می پذیرد که توانایی فنی کار با کنترل پنل را دارد، در غیر اینصورت می باید کار با کنترل پنل را به یک متخصص واگذار نماید.
  3. خریدار می تواند از بخش آموزشی شرکت که در بخش کاربری موجود هست استفاده نماید و چنانچه نیاز به آموزش بیشتری داشت از طریق افراد متخصص و یا از طریق جستجو در اینترنت به جواب سوالات خود برسد.
  4. چنانچه خریدار ظرف یکساعت ۵ بار لاگین ناموفق به کنترل پنل داشته باش، ،بدلیل ورود رمز نامعتبر، آی پی دستگاه مربوطه بمدت دو ساعت مسدود خواهد شد. تحت چنین شرایطی، کاربر در صورت تمایل می تواند آی پی خود را از طریق تیکت بمنظور رفع مسدودی ارسال نماید و یا منتظر رفع مسدودی اتوماتیک باشد.
شرایط پشتیبانی:
  1. این شرکت صرفا و فقط از طریق تیکت جوابگوی سوالات و مشکلات خریدار خواهد بود.
  2. تیکت ها بر اساس الویت، صرفا در روزهای کاری بررسی خواهد شد.
  3. تیکت ها بر اساس الویت، صرفا در ساعات کاری بررسی خواهد شد.
  4. پاسخگویی به تیکت ها خارج از روزها و ساعات کاری منوط به عقد قرارداد پشتیبانی جداگانه می باشد.